۱۳۹۵ دی ۸, چهارشنبه

معرفی انواع کاندوم های ساده شیاردار خاردار اسانسی

انواع مختلف کاندوم 

انواع کاندوم

استفاده از کاندوم ها برای ایجاد رابطه امن ، جلوگیری از انتقال بیماری های مقاربتی و حاملگی ناخواسته ضروری می باشد. با این حال تبلیغات فراوان برای کاندوم ها با ایجاد لذت و عطر و طعم به زندگی جنسی شما می شود. کدام رایحه کاندوم شکلات، توت فرنگی و یا نعناع؟ آیا کاندوم خاردار لذت جنسی بیشتری ایجاد می کند یا شیاردار؟ انتخاب یک نوع کاندوم می تواند گیج کننده باشد در اینجا با انواع مختلف کاندوم ها آشنا می شویم:

بخاطر تفاوت های فیزیولوژیکی و ذهنی افراد ، سلیقه ها در استفاده از کاندوم ها متفاوت می باشد و به منظور افزایش لذت جنسی می توانید انواع کاندوم های ساده ، شیار دار و خاردار یا ترکیبی از هردو بافت استفاده کنید.
کاندوم  ساده شیاردار خاردار اسانسی

 کاندوم شیاردار چیست؟


کاندوم شیاردار دارای کمی برجستگی در دور آن می باشد که این بافت های اضافه ، ایجاد اصطکاک و احساس جنسی بیشتر می کند. همین برجستگی ایجاد لذت جنسی بیشتر در آلت تناسلی مرد و دیواره واژن زن می کند. برجستگی روی کاندوم طوری طراحی شده اند که ایجاد هیجان شگرف می کند.

کاندوم خاردار چیست؟


کاندوم خاردار طوری طراحی شده است که دارای نقاط برجسته برای افزایش هیجان و احساس در نقاطی که دقیقا شما می خواهید هستند. کاندوم خاردار باعث ایجاد اصطکاک اضافی و تحریک بیشتر و لذت بردن و دریافت پاسخ عمیق تز در رابطه جنسی برای طرفین می شود.

کاندوم های خار دار با افزایش لذت جنسی و صمیمیت منجر به اعتماد به نفس بهتر برای هر دو طرف در رابطه جنسی می شود. تجربه کار با انواع مختلف کاندوم ها دارای رایحه می تواند در اتاق خواب سرگرم کننده باشد و به ایجاد ماجراجویی در لذت جنسی منجر شود.

کاندوم فوق العاده نازک

اگر شما کسی هستید که احساس می کند رابطه جنسی پس از پوشیدن کاندوم کمتر لذت بخش است، شما باید برای تنوع کاندوم فوق العاده نازک را انتخاب کنید. همانطور که از نام پیداست این کاندوم کمی نازک تر از معمول است که احساس لذت بخش تری در طول مقاربت می کند اما مراقب پاره شدن کاندوم باشید اگر مرد تمایلی به استفاده از کاندوم ندارد  زن می تواند از کاندوم زنانه استفاده کند.

کاندوم طعم دار یا با رایحه

کاندوم طعم دار با اسانسی از مواد میوه ای مانند توت فرنگی، انبه، موز، و غیره تشکیل شده است برخی از شرکت ها نیز طعم شکلات، قهوه، وانیل و بیشتر ارائه می هند. اگر شما دارای پوست بسیار حساس هستید ممکن است استفاده از این نوع کاندوم ها باعث ایجاد سوزش شود.

کاندوم دارای مواد بی حس کننده

اين کاندوم ها به موادی آغشته هستند که با کاهش احساس در آلت تناسلی زمان انزال را به تاخير می اندازند گرچه این کاندوم ها انزال را به تاخیر می اندازند ولی در استفاده از آنها باید دقت کرد تا کاندوم متناسب با قطر و اندازه الت باشد تا مواد بی حس کننده به نقاط دیگر منتقل نشود همچنین بعد از هربار استفاده موضع شستشو داده شود استفاده از این نوع کاندوم ها می تواند عوارض جانبی مانند تحریک، خارش و در بدترین موارد مشکلات تنفسی دارند  در صورت اتفاق همچین موردی شما نیاز به قطع استفاده از این نوع و مراجعه به دکتر دارید. 

نتیجه گیری

گرچه انواع مختلفی از کاندوم وجود دارد، مطمئن شوید که نوعی را انتخاب کنید که مناسب شما و شریک جنسی شما باشد.
انتخاب بین کاندوم های معمولی و کاندم خار دار به طور کلی یک انتخاب شخصی است ولی حتما دقت کنید برای پیشگیری از مشکلات احتمالی حتما کاندوم متناسب با آلت انتخاب شود.